سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادیانی در صحن علنی:

دستگاه‌های نظارتی از انحرافات صندوق نوآوری گزارش دهند

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: مسئولان پشت تریبون هنجارشکنی نکنند و اطلاعات غلط ندهند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی ادیانی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از هیئت رئیسه تشکر می‌کنیم که به استناد آیین نامه داخلی مجلس مسئولان را دعوت می‌کند تا در حوزه کاری خود گزارش دهند، اما می‌طلبد در دعوت از مسئولان به این نکته توجه کنند که در پشت تریبون هنجارشکنی نکنند و اطلاعات غلط ندهند.

او گفت: تمامی فارغ التحصیلان ما در حال فرار و خروج از کشور هستند، اینجا تریبون ملت است و نباید خوراک برای رسانه‌های پلشت فراهم کنیم. هیات رئیسه باید توجه کند که نمایندگان با ادبیات پارلمانی و خطابه درست با مردم سخن بگویند و درشت گویی نکنند.

ادیانی اظهار کرد: با انحراف در اجرای قانون و سوق دادن بودجه در مسیری که در بودجه پیش بینی نشده است، در حال انجام اقدامات مثبت هستیم، بنابراین وزارت علوم هوشمندانه باید ریل کار را در دست بگیرد و در کنار معاونت علمی و فناوری و همکاران آن‌ها حمایت از شرکت‌ها را به عنوان کاری ارزشمند و ملی به پیش ببرد.

این نماینده تصریح کرد: متاسفانه درعمل برخی انحرافات پیش آمده و براساس برخی گزارشات منابعی که مجلس برای صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیش بینی کرده، در مسیر معاملات سخت افزاری و خرید ساختمان‌ها هزینه شده است و این انحراف در قانون است و باید دستگاه نظارتی در این باره گزارش دهد، از سویی بخشی از این پول‌های بلوکه شده و سود آن‌ها دریافت می‌شود و این انحراف در قانون است و مجلس باید نظارت مناسب داشته باشد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.