سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران میهمان آخر هفته خراسان رضوی/هوای استان این هفته کاهش می یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا روز‌های ابتدایی هفته آتی همراه با بارش متناوب باران روند کاهشی خواهد داشت.

زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد,گفت: بر اساس این روند دمای هوا در مشهد به میزان هشت درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: بیشینه دمای امروز ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌ بینی شده که نسبت به دیروز پنج درجه کمتر شده است. دمای هوای این شهر تا روز جمعه این هفته به ۹ درجه می‌رسد و در روز‌های ابتدایی هفته آتی نیز میانگین دمای هوا در مشهد تغییرات جزئی خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرچه بارش کاهش یافته و تا فردا متوقف می‌شود، اما دوباره از روز پنجشنبه آغاز شده و تا ظهر روز شنبه  ادامه خواهد داشت.

مبشری افزود: بارش پیش‌بینی شده باران بیشتر نواحی استان به ویژه  بخش‌های جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد. این بارش‌ها رگباری به همراه رعد و برق، تگرگ و توام با وزش باد لحظه‌ای در نواحی سردسیر و مرتفع به صورت بارش توامان برف و باران رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: باران در ۲۴ ساعت قبل از هشت شهرستان قوچان، چناران، نیشابور، فریمان، خواف، تربت‌جام، جغتای و کلات گزارش شده که بیشترین آن در جغتای به میزان حدود دو میلی متر ثبت شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ریوش در  کاشمر با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت قبل بودند.

مبشری افزود: بیشترین شدت وزش باد نیز در همین مدت در فریمان با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.