سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل استاندارد استان ایلام خبر داد؛

ارجاع ۲۳ فقره پرونده حقوقی واحد‌های متخلف ایلام به مراجع قضایی

مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: در سال جاری ۲۳ فقره پرونده حقوقی واحد‌های متخلف ایلام به مراجع قضایی معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهناز همتی مدیر کل استاندارد استان ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری تا کنون و در راستای استانداردسازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالا‌های غیراستاندارد، ۴ واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان‌های استان با حضور نمایندگان این اداره کل و نیروی اماکن استان پلمب شده است.

او بیان کرد: در این مدت ۲۳ فقره پرونده حقوقی توسط این اداره کل به دادگستری استان ارجاع داده شد.

همتی با بیان اینکه در این مدت با دستور دادستان و به اتفاق نماینده اماکن از ۸ مجموعه تجهیزات بازی ۱۴ دستگاه پلمپ شده است، افزود: اخذ تعهد از ۴ واحد صنفی متخلف و معرفی یک واحد تولیدی متخلف نیز به خاطر جعل علامت استاندارد به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مدیر کل استاندارد استان ایلام رعایت علامت استاندارد را ضرورتی اجتناب ناپذیر در راستای کیفیت کالا و خدمات دانست و اضافه کرد: در استان ایلام ۱۶۲ واحد تولیدی وجود دارد.

او بر لزوم ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در این راستا تاکید و خاطرنشان کرد: نقشه راه سازمان ملی استاندارد ایران برای ادامه مسیر فعالیت‌های این سازمان که ارتقای سطح کیفیت، سلامت و ایمنی جامعه است، برای همه دستگاه‌های مرتبط ترسیم شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.