سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

NBA؛

پیروزی همه مدعیان برابر حریفان / پیروزی دلچسب کلیپرز مقابل ایندیانا

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا  (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان رفتند، در مهم‌ترین بازی امروز، اما تیم بسکتبال سلتیک بوستون موفق شد با نتیجه ۱۱۰ - ۸۸ کاوالیرز را شکست دهد تا به هفدهمین برد فصلش دست پیدا کند، آن‌ها حالا با این آمار در جایگاه دوم کنفرانس شرق و پائین‌تر از میلواکی در جایگاه دوم قرار دارند. تیم بسکتبال میلواکی هم موفق شد ۱۱۰ - ۱۰۱ اورلاندو را ببرد تا با اقتدار در صدرکنفرانس شرق بایستد. آن‌ها تا به اینجای کار آمار خوبی ثبت کرده اند و با ۲۱ برد در ۲۴ بازی شرایط بسیار خوبی دارند.

لس آنجلس کلیپرز هم در دیداری مهم در کنفرانس غرب با ایندیانا بازی کرد و در پایان با نتیجه ۱۱۰ - ۹۹ برنده بود تا به هجدهمین برد فصل خود دست یابد. آن‌ها حالا با این نتیجه پائین‌تر از لس آنجلس لیکرز در جایگاه دوم کنفرانس غرب ایستاده اند. تورنتو رپتورز هم در دیگر دیدار جذاب و دیدنی امروز با نتیجه نزدیک ۹۳ - ۹۲ از سد شیکاگو بولز گذشت تا در ادامه نمایش با نوسانش در این فصل در جایگاه پنجم کنفراس شرق بایستد.  

ساکرامنتو هم در دیداری نزدیک و البته پر امتیاز با نتیجه ۱۱۹ - ۱۱۸ هیوستون را برد تا هم به دهمین برد خود دست یابد و هم روند برد‌های حریف را قطع کند. دیتروید دیگر برنده امروز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۵ - ۱۰۳ نیواولان را ببرد، مینه سوتا هم شکست سنگینی را تجربه کرد و با نتیجه ۱۲۵ - ۱۰۹ به فونیکس باخت.  اوکلاهاما و ممفیس هم دیگر برنده‌های بازی‌های امروز بودند و توانستند با نتایج ۱۰۴ - ۹۰ و ۱۱۰ - ۱۰۲ از سد یوتا و گلدن استیت بگذرند.  

جدول رده بندی رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) در شرق و غرب به شرح زیر است: 

این رقابت‌ها بامداد و صبح فردا هم با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

ادامه برد‌های لیکرز در کنفرانس غرب

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.