سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از واحد‌های کوچک تنها راهکار حل مشکل بیکاری لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: برای رفع مشکل بیکاری در استان به جای سرمایه گذاری در صنایع بزرگ ماننند پتروشیمی، بایستی بر روی حمایت از کسب وکار‌های خرد سرمایه گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بختیار رازانی، اظهار داشت: مهمترین مشکلاتی که واحد‌های صنعتی استان با آن‌ها مواجه هستند شامل نقدینگی و مشکلات مرتبط با سازمان‌های تامین اجتماعی و امور مالیاتی است.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته ۱۹ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در استان احیا شده است، افزود: برای نوسازی این واحد‌ها ماشین‌آلات آنان را بازسازی کرده‌ایم؛ همچنین در بعضی از این واحد‌ها محصولی جدید جایگزین محصول تولید شده قبلی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: برای رفع مشکل بیکاری در استان به جای سرمایه گذاری در صنایع بزرگ ماننند پتروشیمی، بایستی بر روی حمایت از کسب وکار‌های خرد سرمایه گذاری کنیم.

رازانی با اشاره به اینکه در کسب‌وکار‌های کوچک به ازای هر پنج میلیون تومان یک شغل ایجاد می‌شود، تصریح کرد:، اما صنایع بزرگ برای ایجاد هر شغل بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ برابر این مقدار باید هزینه کرد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل صنایع کوچک، ضعف آن‌ها در دریافت تسهیلات بوده لذا در همین راستا بایستی دولت حمایت‌های لازم را برای آن‌ها انجام دهد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.