سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: یقه هر کسی که کم‌کاری کرده است را باید گرفت/ وزیر ورزش، استراماچونی را برگرداند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: حرف‌هایی که به هواداران گفته می‌شود، بهانه است و باید یقه هر کسی که کم‌کاری کرده است را بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ خسرو حیدری، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که پیش از آغاز بازی آبی‌پوشان مقابل پیکان، در اردوی این تیم حاضر شده بود، اظهار داشت: ۳ روز پیش برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمدیم و تیم هم عالی بازی کرد و به صدر رسید. اما نمی‌دانم چرا از دیروز همه چیز عوض شده است.  مگر می‌شود مربی که این همه زحمت کشیده است، یک شبه بگذارد و برود؟ تیم امروز، همان تیم ۴ روز پیش بود؟ هیچکس تمرکز نداشت.

حیدری ادامه داد: استقلال یقه همه تیم‌های مدعی را گرفت، اما امروز اینگونه بازی کرد. تاثیر را دیدید که وقتی سرمربی می‌رود، تیم اینگونه بازی کرد. نمی‌دانم که چه کسی پاسخگو است، اما امروز وقتی بیدار شدم در صفحات مجازی شاهد گریه کردن هواداران بودم. طاقت نیاوردم و به وریا غفوری زنگ زدم. به او گفتم کنار تیم خواهم آمد و اگر کمکی از دستم بربیاید این کار را خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: غفوری: مدیرعامل استقلال تعطیل است/ استراماچونی باید تا نیم‌فصل صبر می‌کرد


او گفت: وقتش رسیده بود که استقلال از دیگر تیم‌ها فاصله بگیرد و همه دیدند که سرمربی تیم تعصبش از من بیشتر بود. هواداران استراماچونی را می‌خواهند و من نیز از وزیر خواهش می‌کنم که استراماچونی را برگرداند. مواردی که به هواداران گفته می‌شود، بهانه است و باید یقه هر کسی که کم‌کاری کرده است را بگیرند.  

انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره رفتن استراماچونی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.