سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۹ میلیارد ریالی برای کاهش خطرات احتمالی سیل

شهردار روانسر گفت : ۹ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون برای کاهش خطرات احتمالی سیل و بهبود و عبور و مرور در سطح شهر روانسر هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید مجیدی شهردار روانسر گفت : این اعتبار برای اجرای پنج طرح و از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین شده است.

او گفت : برای اجرای طرح جمع آوری و دفع آب‌های سطحی در بلوار معلم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

شهردار روانسر از بتن ریزی معابر سطح شهر روانسر با ۶ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری خبر داد و افزود: این طرح در محله‌های گرمه خانی، صالح آباد، گل سفید و خیابان بهار انجام شده است.

مجیدی گفت: با توجه به آبگرفتگی و خاکی بودن معابر محله گل سفید و شهرک ویس القرن سه هزار و ۸۰۰ تن شن در نقاط بحرانی و آب گیر این محله‌ها استفاده شده است.

او افزود: لایروبی رودخانه‌های خشکه رود، عاصم آباد و پایین دست سراب روانسر با همکاری آب منطقه‌ای و ترمیم و بازسازی پل‌های فرسوده با استفاده از دال‌های بتنی، دیوار چینی و جدول گذاری در چهار نقطه شهر از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

شهردار روانسر گفت: یکی از مهمترین معضلاتی که سال‌های سال شهروندان روانسری در فصل بارندگی با آن مواجه، مساله آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی این شهر به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی است که خوشبختانه در چند سال اخیر توجه ویژه این مهم شده و پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی هر ساله و بر اساس اولویت‌ها در این شهر اجرا می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.