سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود کالاهای فاقد استاندارد و نامطلوب

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: عرضه کالا باید با استاندارد بهداشتی حداکثری و مطلوب انجام شود وتامین کنندگان موادغذایی از ورود کالای با استاندارد ضعیف به انبار‌های خود جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در کارگروه تنظیم بازار گزارشات ارائه شده توسط اعضاء را خوب ارزیابی کرد و گفت:حساسیت و ادامه نظارت بر بازارباید همچنان به صورت جدی ادامه پیدا کند و بخش‌های مغفور مانده در کانون توجه قرار گیرد.

او افزود:توزیع برنج پاکستانی باید از امروز در سطح استان آغاز شود تا به میزان تقاضا در بازار، عرضه نیز صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت دستورکار کارگروه قرار دارد بیان کرد: عرضه کالا باید در استان با استاندارد بهداشتی حداکثری و مطلوب انجام شود وتامین کنندگان موادغذایی از ورود کالای با استاندارد ضعیف به انبار‌های خود جلوگیری کنند.

فیروزی با تاکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای برای افزایش کالا ناشی از افزایش قیمت بنزین وجود ندارد تصریح کرد: تکلیف هر شهروندی در هر موقعیتی مجموعه‌ای از تکالیف قانونی است که در انجام آن اجباری وجود ندارد و اجرای این تکالیف قانونی باید قبل از اعمال فشار بیرونی از درون اعمال شود.

او اظهار داشت:در آزادترین اقتصاد دنیا نیز نظارت بر بازار وجود دارد و افزایش قیمت‌ها در بازار غیرقانونی بوده و منجر به متشنج کردن بازار می‌شود که باید با آن مقابله کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.