سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخابات سوم رژیم صهیونیستی در مارس ۲۰۲۰

دو حزب بزرگ رژیم صهیونیستی درباره برگزاری انتخابات پارلمانی در اوایل ماه مارس سال ۲۰۲۰ به توافق رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس نیوز، در حالیکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بقای سیاسی خود بر سر پرونده‌های فساد مالی می‌جنگد، دو حزب بزرگ صهیونیستی به توافق رسیدند که در صورت ادامه ناکامی در تشکیل کابینه، انتخابات در دوم مارس سال آینده میلادی (دوازدهم اسفند) برگزار شود.

با توجه به شکست گانتس و نتانیاهو در تشکیل ائتلاف، طبق قوانین رژیم صهیونیستی، پارلمان این رژیم اکنون در فرصت سه هفته‌ای خود برای معرفی نامزد دیگری قرار دارد، که قادر به کسب اکثریت لازم برای تشکیل کابینه (۶۱ کرسی) باشد. این نامزد می‌تواند هر کدام از نمایندگان کنست از جمله بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید و نتانیاهو باشد.

اگر این اقدام نیز شکست بخورد، پارلمان رأی به انحلال خود خواهد داد و این رژیم برای برگزاری انتخابات سوم آماده خواهد شد. این سومین انتخابات رژیم صهیونیستی ظرف یکسال خواهد بود.

پس از فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۸، انتخابات زودهنگام در ماه آوریل سال میلادی جاری برگزار شد و شکست نتانیاهو در تشکیل ائتلاف، کار را به برگزاری انتخابات اخیر در ماه سپتامبر کشاند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.