سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش پنجاهمین به جشنواره ادبی جلال آل احمد افزوده می‌شود؟

دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال آل احمد، درباره اضافه شدن یک بخش جنبی به این جایزه ادبی توضیحاتی ارائه داد.

مهدی قزلی دبیر اجرایی جایزه ادبی جلال آل احمد، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اضافه شدن یک بخش جنبی به این جایزه ادبی، گفت: هنوز درباره افزودن بخش «پنجاهمین» به  دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد تصمیم قطعی نگرفته ایم؛ به احتمال زیاد این بخش به این دوره جایزه ادبی جلال آل احمد افزوده نمی‌شود.

گفتنی است پیش از این مهدی قزلی، دبیر جایزه ادبی جلال آل احمد در نشست خبری این جایزه ادبی گفته بود برگزارکنندگان جایزه ادبی جلال آل احمد تمایل دارند، بخش «پنجاهمین» به مناسبت پنجاهمین سال درگذشت جلال آل احمد به دوازدهمین دوره این جایزه ادبی افزوده شود.

در آن زمان هم هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده بود. جایزه ادبی جلال آل احمد در حالی به ایستگاه پایانی نزدیک می شود که هیچ بخش جنبی در این جایزه ادبی وجود ندارد و این جایزه ملی براساس اساسنامه آن که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود، برگزار می شود.

قرار است مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد شنبه بیست و سوم آذر ماه ساعت ۱۵ در تالار قلم سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شود و در این مراسم برگزیدگان و شایستگان تقدیر در بخش های مختلف داستان کوتاه، داستان بلند و رمان، مستند نگاری و نقد ادبی معرفی شوند. 

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.