سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم تریاک در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم تریاک در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان،سرهنگ آرش خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان ایجرودگفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ خلخالی گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد به صورت عمده در تهیه و قاچاق مواد مخدر فعالیت دارد.

اوافزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از طریق محور زنجان- بیجار به وسیله یک دستگاه خودرو حمل و توزیع کند.

سرهنگ خلخالی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز شد خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه کامیونت در محور زنجان- بیجار شناسایی و متوقف کنند.

او با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی از خودرو متهم ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردندگفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.