سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در قزوین

جشن روز دانشجو در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مقصود فراستخواه عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گفت: کنشگری برای ارتقا جامعه اهمیت زیادی دارد و برای حل مشکلات نیازمند کنشگری درست هستیم.

فراستخواه افزود: تغییرات اجتماعی و فرهنگی مهمی در جهان پیرامون در حال رخ دادن است و بر همین مبنا بایدمحتوای متناسب با جامعه شکل بگیرد.

این پژوهشگر و جامعه شناس با بیان اینکه جامعه در وضعیت حساسی به سر می‌برد اضافه کرد: نحوه اداره کشور به روز و پاسخگو نیست و از همین رو بسیاری از فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده و اصلاح وضع کنونی نیازمند کنشگری منطقی، ایجاد محتوای درست و مشارکت در حل مسئله است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی هم در سخنانی با اشاره به اتفاقات ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ دانشگاه تهران گفت: روز دانشجو روز مقابله با استکبار است که در آن دانشجویان اجازه ندادند ایران جولانگاه امپریالیسم شود.

سید ابوالحسن نائینی افزود: رشد استکبارستیزی همزمان با رشد دانشجویان و دانشگاه‌ها در کشورمان اتفاق افتاده و پرچم استکبارستیزی دوباره در دست دانشجویان است.

او، پویایی را از ویژگی‌های دانشجویان برشمرد و اضافه کرد: برای داشتن کشوری مقتدر و پیشرفته وظیفه تک تک دانشجویان داشتن روحیه علمی و پژوهشی و مسئولیت پذیری اجتماعی است تا در زمینه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.