سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸۲ درصد زنجانی‌ها کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: از جمعیت ۸۳۸ هزار و ۵۵۶ نفری واجد شرایط در استان ۶۹۰ هزار و ۳۰۰ نفردر هشت ماهه امسال کارت هوشمند ملی را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سیدعلی شفیعیمدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان اظهار کرد: کارت هوشمند ملی نوعی کارت دیجیتالی است که توسط سازمان ثبت‌احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، صادر می‌شود که این کارت‌ها جایگزین کارت‌های ملی کاغذی شده‌اند و با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد. 

این مسئول ادامه داد: با پیاده‌سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می‌شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شوند. این موضوع می‌تواند موجب بهبود سطح کیفی زندگی مردم و بالا بردن سطح رضایت مردم از دولت شود.

او با اشاره به تعداد دریافت‌کنندگان کارت هوشمند ملی، افزود: در حال حاضر تعداد واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان ۸۳۸ هزار و ۵۵۶ نفر است که از این تعداد ۶۹۰ هزارو ۳۰۰ نفر کارت خود را دریافت کرده‌اندکه ۸۲.۳۲ درصد از جمعیت واجد شرایط را شامل می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: درهشت ماهه امسال ۴۴ هزار و ۵۸۱ فقره کارت هوشمند ملی در استان صادر شده که این میزان تا پایان سال گذشته ۱۵۲هزار و ۷۹۵ فقره بود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان، یادآور شد: تعداد ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در این استان ۵۰ ایستگاه است که این تعداد شامل ۱۲ اداره، ۲ نمایندگی، ۱۱ پست، ۱۷ دفتر پیشخوان و ۸ ایستگاه سیار است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.