سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ کمبودی در توزیع برنج، گوشت، مرغ و شکر وجود نخواهد داشت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال هیچ کمبودی در توزیع برنج، گوشت منجمد، مرغ و شکر وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: فراوانی و ذخیره سازی مناسب کالا‌های مایحتاج عمومی مردم در بازار، مانع از افزایش بی رویه قیمت شده است.

او با اشاره به اینکه در همین مدت بازرسی‌ها نسبت به ماه قبل دو برابر شده است افزود: تعداد پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات و بحث تهیه و تأمین کالا نیز دو برابر شد.

عباسی، نظارت همگانی بر بازار را مهم ارزیابی و اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، نظارت‌ها بر بازار استان در ماه‌های پایانی سال تشدید می‌شود.

او، نبود هیچ‌گونه محدودیتی در عرضه کالای شکر و برنج وارداتی دانه بلند در استان را یادآور شد و ادامه داد: با ذخیره سازی مناسب این دو کالای اساسی و پر مصرف در استان، امسال تا پایان سال هیچ کمبودی در توزیع برنج، گوشت منجمد، مرغ و شکر وجود نخواهد داشت.

عباسی، تنها کمبود احساس شده استان را لاستیک (رینگ ۱۶) نیسانی و مینی بوسی و برخی از لوازم خودرویی اعلام کرد و گفت: با مکاتبات انجام شده با تنظیم بازار کشور عرضه و تقاضای این دو قلم کالا نیز در استان به زودی متعادل خواهد شد.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد موظفند تا با افزایش گروه‌های بازرسی از هرگونه افزایش قیمت کالا‌های اساسی، ناوگان حمل و نقل مسافربری و اصناف جلوگیری کنند.

عباسی اضافه کرد: عمده مشکل در اختلال عرضه و تقاضا بازار، نبود مدیریت منسجم در سیستم توزیع است که باید ساماندهی و این مدیریت منسجم شود.

او ادامه داد: در زمینه میوه وتره بار شهرکرد گزارش‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد لذا مقرر شد برای آخرین بار با واحد‌های مستقر در این میدان اتمام حجت شود تا خودشان رعایت مردم را بکنند در غیر این صورت در سه نقطه دیگر شهرکرد میدان تره بار ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.