سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاق مثل قصه فرصتی برای پرورش استعدادهای قصه گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از برگزاری انجمن قصه‌گویی «قاق مثل قصه» با هدف کشف و پرورش استعداد‌های قصه گویی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از برگزاری انجمن قصه‌گویی «قاق مثل قصه» با هدف کشف و پرورش استعداد‌های قصه گویی در کرمانشاه خبر داد.

 مهناز فتاحی هدف از برگزاری این انجمن را کشف و پرورش استعداد‌های قصه‌گویی برگزار می‌شودوایجاد بستر مناسب جهت سازماندهی و ترویج فرهنگ قصه‌گویی اعلام کرد.

او  با بیان اینکه آشنایی مخاطبان با چهره‌های شاخص و موفق در زمینه قصه‌گویی و جشنواره‌های بین‌المللی از مواردی است که در این انجمن به آن پرداخته خواهد شد، افزود: همچنین در این انجمن به موضوع‌هایی از جمله؛ معرفی منابع قصه‌گویی از متون کهن و ادبیات امروز، آشنایی با سبک و شیوه‌های مختلف قصه‌گویی، ایجاد زمینه پژوهشی، جذب و صدور مجوز عضویت برای اعضای وابسته پرداخته می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان بیان  کرد: انجمن قصه‌گویی «قاف مثل قصه» با حضور اعضا، مربیان علاقه‌مند و خانواده‌ها در روز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.