سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج استعفا در پارس جنوبی/ جمعه، آخرین حضور کمالوند و دستیاران در جم

با ادامه مشکلات مالی در تیم فوتبال پارس جنوبی، کادر فنی و اجرایی این تیم استعفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تصمیم گرفته است تا در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر، از هدایت زرد‌پوشان جنوبی کناره‌گیری کند. با توجه به ادامه دار شدن مشکلات مالی این ماه‌های پارسی‌ها، کمالوند و دستیارانش آخرین حضور خود روی نیمکت این تیم را روز جمعه تجربه می‌کنند.

پارس جنوبی این هفته از بازی‌ها در اهواز مهمان فولاد است و برای رفتن به این شهر تا لحظات آخر، تکلیف هتل و بلیت برگشت برای کاروان این تیم مشخص نشده بود. از دیگر اتفاقات عجیبی که این روز‌ها در تیم نفتی لیگ شاهد هستیم، پرداخت شدن پول درمان برخی از بازیکنان پارس جنوبی، توسط هواداران جمی است.

با توجه به مشخص نبودن وضعیت مدیرعامل و هیئت مدیره پارسی‌ها، به جز کمالوند و دستیارانش، ایوب چراغی، مدیر اجرایی و سرپرست تیم فوتبال پارس نیز با ادامه داشتن این مشکلات بعد از پایان نیم‌فصل از سِمت خود استعفا خواهد کرد.

شاگردان کمالوند از ساعت ۱۶:۳۵ فردا در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم مهمان فولاد و پس از آن روز جمعه در جم، آخرین بازی نیم‌فصل اول را مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: 

مشکلات عجیب در تیم لیگ برتری

شرایط پارس جنوبی در حد لیگ ۲ هم نیست/ تیم ملی ۵ سال رو به عقب رفته است

شاید تیم‌های نفتی بعد از نیم‌ فصل قادر به ادامه حیات نباشند/ همه وزارت خانه‌ها به تیم‌های شان می‌توانند کمک کنند، به جز نفت؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.