سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازار با جدیت ادامه دارد

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد نظارت بر بازار مهاباد و کنترل قیمت‌ها با جدیت ادامه دارد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اصناف همه روزه در سطح شهر حضور دارند و مشکل چندانی تا به امروز در بحث گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها نبوده، تخلفاتی در بحث عدم نصب اتیکت بر روی کالا و نظایر این وجود داشته که بازرسان پس از تنظیم گزارش تخلف صنفی موضوع را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند.

او با بیان اینکه نصب اتیکت بر روی تمامی اجناس یک الزام قانونی است و عدم نصب آن تخلف محسوب می‌شود، افزود: پس از اصلاح قیمت بنزین طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و مقابله با گران فروشی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با مسائل بازار مثل تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، بهداشت و... بصورت مستمر در حال اجراست.

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد ادامه داد: با تشدید بازرسی ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.