سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیامی مطرح شد؛

قدردانی معاون پارلمانی رئیس جمهور از فضای همدلی در مجلس

امیری از نمایندگان مجلس به خاطر همراهی و همدلی مجلس با دولت در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ توسط رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امورمجلس ریاست جمهوری،حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی از نمایندگان مجلس به خاطر همراهی و همدلی مجلس با دولت در جلسه تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۹ توسط رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام امیری به این شرح است:

بسمه تعالی شأنه العزیز

امروز شاهد ارائه لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ توسط جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم به مجلس شورای اسلامی در شرایطی خاص که کشور با مسائل و بحران‌های مختلف ناشی از تحریم‌های ظالمانه روبرو است و دولت نیزعزم بر اصلاح ساختاری بودجه و عدم اتکاء اداره کشور به درآمد‌های نفتی و حرکت در مسیر اجرایی نمودن بودجه عملیاتی دارد، بودیم.

این اتفاق در فضای توأم با همراهی و همدلی، نشان از شناخت و باور عمیق دولتمردان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد و بر این باور تاکید می‌نماید که در شرایطی که مردم عزیز، صبور و قهرمان شرایط سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند، نیاز است در فضای سرشار از درایت، تدبیر، تحمل و انسجام میان تمام ارکان حاکمیت، به پشتوانه اعتماد و حضور مردم، گره‌های بسته شده مشکلات را بگشاییم و دریچه‌های آبادانی و توسعه و حرکت را به سوی جامعه سربلند ایران عزیزمان بگسترانیم.

اینجانب از کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم هیأت رئیسه در راستای تعامل با دولت در جهت پیشبرد خدمت رسانی هر چه بیشتر به ملت شریف ایران سرافرازمان، نهایت سپاس گزاری و قدردانی را دارم؛

و من اله التوفیق
حسینعلی امیری


بیشتر بخوانید:حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان سال آینده ۱۵ درصد افزایش می‌یابد/ بودجه ۹۹ بودجه استقامت و مقابله با تحریم خواهد بود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.