سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: امیدوارم شرایط جوی روی کیفیت بازی با استقلال تاثیری نگذارد/ مغانلو پیکان را به مقصد استقلال ترک نمی‌کند

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: امیدوارم شرایط آب و هوایی روی کیفیت بازی تیم مان مقابل استقلال تاثیری نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص بازی حساس تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: در ابتدا به برادران شمسایی بخصوص وحید بابت درگذشت پدرشان تسلیت می‌گویم. می‌دانید بازی با استقلال برای هر ۲ تیم بسیار سخت است. استقلال در ۱۰ بازی اخیر شکست نخورده و از شرایط ناهماهنگ ابتدای فصل به وضعیت ایده آلی رسیده است.

او ادامه داد: عملکرد و کیفیت این تیم سبب شده تا استقلال در جایگاه خوبی قرار بگیرد. بحث آلودگی هوا و شرایط کشور ۲ بازی مان را عقب انداخت. البته ما هم تا هفته چهاردهم ۲ بازی عقب افتاده داریم و بحثی که فکر من را مشغول کرده این است که این بازی هم عقب بیافتد که در آن صورت نمی‌دانم وضعیت مان در ادامه چه خواهد شد. اکنون آماده هستیم و امیدواریم شرایط جوی اجازه بازی بدهد.

فرکی همچنین بیان کرد: پیکان دشواری‌های خاص خود را دارد و مثل استقلال نیستیم که از تمام ظرفیت‌های مان استفاده کنیم. در ۱۴ بازی اخیر از ۱۴ ،۱۵ بازیکن استفاده کرده و در ادامه شاید بازیکنانی باشند که بتوانند بیشتر به ما کمک کنند، این در حالی است که  تیم‌های پرمهره و بزرگ چنین مشکلی ندارند و محرومیت و مصدومیت یک یا ۲ بازیکن آسیبی به آن‌ها نمی‌رساند.

فرکی در ادامه در مورد شرایط این بازی حساس عنوان کرد: هر ۲ تیم انگیزه خاصی دارند. استقلال برای تداوم صدرنشینی و ما هم می‌خواهیم در کورس با رقیبان مان خود را در نیمه جدول حفظ کرده و حتی از این نیمه بالاتر بیاییم. مقابل تیم با احترام استقلال و در حضور هواداران پرشور حریف بازی می‌کنیم. ما در این بازی میهمان استقلال هستیم و با توجه به پخش تلویزیونی بازی امیدواریم بینندگان از تماشای بازی لذت ببرند و در نهایت نتیجه هرچه باشد تابع هستیم، اما تمایل داریم و تلاش می‌کنیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

وی افزود: خوش بین هستم بازی گل داشته باشد. آنچه در بازی خودمان به جز دیدار با گل گهر و فولاد ارائه کردیم، فوتبال هجومی و خوب بوده است. استقلال هم به همین شکل است و به این موضوع فکر می‌کند. امیدوارم صرف نظر از تعداد گل‌ها، نتیجه برای ما کسب ۳ امتیاز باشد.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره دریافت پیشنهاد آقای گل تیمش، شهریار مغانلو از باشگاه استقلال تهران عنوان کرد: اولین بار است می‌شنوم استقلال، خواهان شهریار مغانلو است. این در حالی است که او  با ما قرارداد دارد و تا پایان فصل در پیکان می ماند. صحبت‌ها و گمانه زنی‌ها را تائید نمی‌کنم. استقلال در حال حاضر بازیکنان باانگیزه، قابل اعتماد و خوب دارد و بعید می‌دانم به آقای گل فعلی لیگ که در تیم ما است نگاه داشته باشد. مغانلو باید امسال خود را به فوتبال ایران تحمیل کند و با صبر و حوصله بیشتر به حضور در تیم‌های بزرگ‌تر از پیکان فکر کند.


اظهارات فرکی پیش از دیدار تیمش برابر استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.