سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه پژوهشی در ذیل اتاق فکر گردشگری در آینده نزدیک

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از تشکیل کارگروه پژوهشی در ذیل اتاق فکر گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: کارگروه پژوهشی در آینده نزدیک در ذیل اتاق فکر گردشگری تشکیل خواهد شد. پژوهش سنگ بنای توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی است.

او افزود: برنامه‌های هفته ملی پژوهش "۲۳ الی ۲۸ آذر ماه" در حوزه‌های گردشگری، سرمایه گذاری و میراث فرهنگی در تهران برگزار می‌شوند. در قالب این برنامه‌ها شاهد برگزاری نشست " پژوهش باستان شناسی در دشت لار"، "همایش ژئوتوریسم تهران" و نشست " پژوهش و بررسی راهکار‌های جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و رفع موانع " خواهیم بود. این نشست‌ها و همایش‌ها به ترتیب در روز‌های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان کرد: پژوهشگران و فعالان حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری برای کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری برنامه‌های هفته ملی پژوهش می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: گردشگری ، هفته پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.