سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

حذف ستاره از هتل‌هایی که در طرح تطبیق استانداردسازی مشارکت نکرده اند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: هتل‌ها و مراکز اقامتی که در طرح تطبیق استانداردسازی مشارکت نکرده اند، درجه دریافت نمی‌کنند و از ستاره آن‌ها نیز کم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، «سید امین قاسمی»، امروز (۱۷ آذرماه) در گفتگو با رسانه‌ها افزود: ۳۸ مرکز اقامتی در لرستان با ظرفیت یک هزارو ۵۰۰ تخت اقامتی وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان داشت: شش اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۳۵۰ تخت اقامتی،۱۷ مجتمع گردشگری و ۲۹ دفتر خدماتی در استان فعال است.

وی با بیان اینکه ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی در لرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۲۲ هتل با ظرفیت یک هزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در استان لرستان فعال هستند.

قاسمی با اشاره به وجود ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری در اسات، اظهار داشت: موافقت نامه اولیه برای ایجاد ۹ مکان گردشگری جدید نیز در لرستان صادر شده است.

وی گفت: هتل‌ها و مراکز اقامتی که در طرح تطبیق استانداردسازی مشارکت نکرده اند تا زمانی که خود را با استاندارد‌های تعریف شده تطبیق ندهند، مشمول دریافت درجه و ارتقاء نمی‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در بازرسی‌های آتی از این هتل‌ها و مراکز اقامتی در صورت وجود ایراد و نقص از ستاره‌های آن‌ها کم می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر خانه‌های مسافر در سطح استان نیز با خانه‌های بدون مجوز و افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/د

هتل‌هایی که در طرح تطبیق استانداردسازی مشارکت نکرده اند، درجه دریافت نمی‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.