سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهاردهم بوندس لیگا؛

پیروزی ارزشمند مونشن گلادباخ برابر بایرن مونیخ با طعم تثبیت صدر نشینی

رقابت‌های بوندس لیگا امشب با برگزاری ۶ دیدار هم زمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته چهاردهم بوندس لیگا امشب با برگزاری ۶ دیدار هم زمان از ساعت ۱۸ در روز دوم پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال مونشن گلادباخ صدرنشین و بایرن مونیخ رده چهارهمی به میزبانی گلادباخی‌ها با هم بازی کردند که در پایان این تیم فوتبال مونشن گلادباخ بود که موفق شد با نتیجه ۲ -۱ برنده بازی باشد تا با ۳۱ امتیاز جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند. بایرن هم با این باخت ۲۴ امتیازی باقی ماند با ۲ پله سقوط در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت.  

تیم‌های فوتبال لایپزیش و هافن هایم هم در دیگر دیدار مهم امشب با هم بازی کردند که در پایان این تیم میزبان یعنی لایپزیش بود که با نتیجه ۳ -۱ برنده بازی شد. آن‌ها با این برد ۳۰ امتیازی شدند و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. دورتموند هم امشب از امتیاز میزبانی اش بهره کافی برد و موفق شد با نتیجه پر گل ۵ - ۰ از سد دوسلدورف بگذرد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول بایستد.  

فرایبورگ هم در دیگر دیدار با نتیجه ۱ - ۰ از سد وولسبورگ گذشت و آگزبورگ هم ۲ -۱ ماینتس را برد. دیگر دیدار روز دوم رقابت‌های هفته چهاردهم بوندس لیگا امشب از ساعت ۲۱ میان تیم‌های بایر لورکوزن و شالکه پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

 بایرن مونیخ ۴ - دورتموند ۰ / شکست سنگین دور از انتظار زنبور‌ها مقابل باواریایی‌ها

دورتموند ۳ - پادربورن ۳/ کامبک زنبور‌ها مقابل قعرنشین بوندس لیگای آلمان

شکست دور از انتظار مونشن گلادباخ/ بایرن مونیخ در یک قدمی صدر


انتهای پیام/

نتایج هفته چهاردهم بوندس لیگا 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.