سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در جمع خبرنگاران:

مردم جایی که احساس کنند نظام در خطر است، به صحنه می‌آیند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مردم جايي كه احساس كنند نظام در خطر است به صحنه می آیند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس محمدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره اهداف خود از کاندیداتوری این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره‌های اول و دوم و سوم و چهارم ارزش‌های دیگری وجود داشت که مردم بنا بر آن ارزش‌ها در انتخابات شرکت می‌کردند؛ مانند تدین، علم، آگاهی، دلسوزی افراد؛ متاسفانه کم کم این ارزش‌ها کمرنگ شد.

او افزود: با توجه به تجربه‌ای که در تدوین و تنقیح قوانین دارم، بنابراین حجت است بر من که خودم را معرفی کنم. منزل من در دوره نمایندگی بهارستان بود و روزی پانصد نفر مراجعه داشتم.

محمدی درباره تجربه خود از دوران جنگ گفت: همانطور که امام فرمودند بازسازی هم مانند جنگ است و آقا هم از سال ٦٢ در این مسئله ورود نمودند، من از سقوط تا آزاد سازی خرمشهر و سپس بازسازی آن حضور داشتم و بار این مسئله را به دوش کشیدم؛ بنابراین اگر مردم خواستند این راه را ادامه خواهم داد اگر هم نخواستند حجت بر من تمام است.

او درباره میزان مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو باتوجه به تحولات اخیر اظهار کرد: باتوجه به مشکلات گرانی و هزینه؛ مردم حق داشتند. مسئولان هم می‌بایست مردم را اقناع می‌کردند که متاسفانه نکردند. در این میان یه عده معاند هم قاطی شدند، اما این مردم همان مردمی هستند که روز‌های بعد در محکومیت این اقدامات به صحنه آمدند به صورتی که در تهران از میدان آزادی تا میدان انقلاب پر از جمعیت بود، بنابراین مردم جایی که احساس کنند نظام در خطر است به صحنه می‌آیند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ج-م
۱۸:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
انقدر که فکر شهر خرمشهر ومرم خرمشهر بود به فکر خودشو خانوادش نبود صالح ترین نماینده وبا اخلاص ترین نماینده که در طی چهادوره نماینده بودن ذره ای سواستفاده از پست ومقامش نکرد