سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران/نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه "فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری" گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری را به هم پیوند دهد.
 
او مشارکت‌های سرمایه‌گذاری را در ایجاد اشتغال، توسعه شهر و استفاده از سرمایه‌هایی که آستان‌قدس به‌صورت زمین در اختیار دارد، مهم  دانست و ادامه داد: ارزش‌های افزوده‌ای که مشارکت‌کننده‌ها بر روی این سرمایه‌ها ایجاد می‌کنند، می‌تواند باعث رفاه و آسایش زائران و مجاوران مشهد شود، در واقع این سرمایه‌گذاری‌ها پیش از همه به سود زائران و مجاوران است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درباره برگزاری چنین نمایشگا‌هایی، گفت: این نمایشگاه‌ها سراسر سود و فایده است، غیر از این فضا‌ها یافتن سرمایه‌گذار، کسی که اندوخته درخور عرضه‌ای دارد و افرادی که می‌توانند از این اندوخته‌ها بهره‌برداری کنند، دشوار می‌شود، در این فضا و مکان بسیار شفاف و آشکار می‌توان این پیوند‌ها را ایجاد کرد.

خاکسار قهرودی افزود: زائران و مجاوران نیاز‌مندی‌های مختلفی دارند که اسکان، حمل‌ونقل و پارکینگ خودرو‌های شخصی از جمله آنهاست و این نیازها در زمان‌های پر رفت و آمد مشهد مانند عید نوروز که نزدیک به ۷ میلیون نفر به مشهد می‌آیند، برای مجاوران تشدید می‌شود.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.