سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲ هزار حقوقدان بسیجی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به فعالیت ۲ هزار حقوقدان بسیجی در استان اشاره کرد و گفت : هم‌اکنون ۱۴ کانون بسیج حقوق‌دانان در این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه قانون اساسی را حاصل خون شهدا دانست و گفت : سازمان بسیج حقوق‌دانان مجموعه‌ای پویا متشکل از حقوق‌دانان حقوق‌دانان انقلابی (قضات، وکلا، نمایندگان حقوقی اداره‌ها و ...) پایبند به اسلام و انقلاب است و کار جذب و سازماندهی آنان را برعهده دارد.

او به فعالیت ۲ هزار حقوقدان بسیجی در استان اشاره و گفت : هم‌اکنون ۱۴ کانون بسیج حقوق‌دانان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از اجرای طرح آموزش همگانی حقوق در قالب طرح «هر مسجد، یک حقوق‌دان سخن گفت و افزود: در پی آنیم که با کاهش مراجعات مردم به دستگاه قضایی و حاکم شدن فرهنگ صلح و سازش شاهد کاهش پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی و غلبه بر ابر چالش دستگاه قضایی که حجم بالای پروند‌ه‌هاست، باشیم؛ و از مردم می‌خواهیم قبل از مراجعه به دادگاه‌ها از ظرفیت ما استفاده کنند.

او با اشاره به برگزاری جلسات هیأت اندیشه‌ورز و اردو‌های جهادی این سازمان در سطح استان، گفت: ما به دنبال کادرسازی و ایجاد شبکه منسجم نخبگان هستیم و قصد داریم حال که در گام دوم انقلاب قرار داریم با تکیه بر دو عنصر جوانی و کار جهادی نوید بخش تمدن نوین اسلامی باشیم.

بهرامی‌پور با بیان اینکه عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد از توصیه‌های بیانیه «گام دوم» است، گفت: مبارزه با فساد در دستگاه قضایی آغاز شده و عده‌ای در برابر آن مانع‌تراشی می‌کنند، ولی توفیقی حاصل نمی‌کنند، چون مردم ما هوشیارند.

او با یادآوری نامه ۵۰۰ نفر از حقوق‌دانان استان به توسلی‌زاده (رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه) در رابطه با تقاضای مبارزه با فساد و اعلام حمایت از این رویکرد، گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تأکید کردند که با قدرت این کار را انجام می‌دهند.

بهرامی‌پور اجرای توصیه‌های امامین انقلاب توسط مسؤولان، قرار گرفتن نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی در مناسب مختلف، در کنار مردم بودن مسؤولان و ریشه‌کنی فساد در دستگاه‌های اداری را از دیگر توقعات سازمان متبوع خویش بیان کرد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از مسؤولان خواست به اصل اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت خدشه وارد نکنند و هشدار داد، هرکس این اصل را نشانه بگیرد حقوق‌دانان به موضوع ورود خواهند کرد و اجازه این کار را نخواهند داد.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: سپاه ، ارتش ، بسیج ، حقوقدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.