سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

احتیاط در رانندگی به جهت لغزنده بودن سطح جاده ها

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : به دلیل بارش نزولات آسمانی در سطح استان ایلام رانندگان باید احتیاط را لازمه کار خود بدانند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: با افزایش برودت هوا اکثر ارتفاعات استان دچار مه گرفتگی شدید شده و رانندگان در هوای مه آلود باید چراغ های خودرو را روشن نموده و با فاصله طولی مناسب با خودروها رانندگی کنند.

او ادامه داد: اولین عکس العمل در مواجه با شرایط آب و هوایی یا شرایط غیر معمول دیگر برای راننده ، کاهش سرعت خودرو است و راننده باید سرعت خودرو را با شرایط محیطی تطبیق دهد .

همتی زاده مطرح کرد: در صورتی که آب در سطح جاده ها و معابر جاری شده باشد راننده نباید با سرعت وارد آن شود زیرا آب موجود میان جاده و لاستیک قرار می گیرد و اصطکاک خودرو و جاده را به صفر نزدیک می کند و در این حالت خودرو روی قشری از آب حرکت کرده و احتمال واژگونی شدن خودرو بوجود می آید.

او اظهار کرد: رانندگان باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد : رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله می تواند از عوامل پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی جلوگیری کند .

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.