سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات زیرزمینی کرج، سدی برای آبفا

مدیر آبفای شهرستان کرج گفت: موانع زیاد زیرزمینی در شهرستان کرج مانع از برخی پروژه‌های آب و فاضلاب در این شهرستان می‌شود.

شهرام حافظ، مدیر شرکت آب و ‌فاضلاب شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که موانع زیر زمینی در خیابان ‌ها و کوچه های شهرستان کرج زیاد است، گفت: این موانع گاهی باعث توقف پروژه های آب و فاضلاب می شود، حتی مواقعی برای احتیاط مجبور هستیم لوله های آب را جا به جا کنیم و پیگیر می شویم تا رفع موانع انجام شود.

مدیر شرکت آب و ‌فاضلاب شهرستان کرج با بیان این که ناظرانی بر عمکلرد و فعالیت پیمانکاران نظارت می کنند، افزود: در پروژه اسلام آباد گاهی به مواردی بر می خوریم که عرض کوچه دو متر است اما با این وجود همکاران بنده به کار خود ادامه می دهند.

شهرام حافظ با اشاره به این که بر روی پروژه های آب و فاضلاب مطالعه صورت می گیرد و با بیان این که هبچ گونه پروژه ای در حیدرآباد نداریم، گفت: مدت ها پیش پروژه‌ ای در حیدرآباد داشتیم و اگر شهروندان موردی را مشاهده کرده اند مربوط به لوله های جمع آوری آب های سطحی است که در حیطه‌ی اختیارات شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.