سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی قیمت نخریم/ این بار خود مردم دست به کار شدند

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: در پی اقدام پویش مردمی "گران نخریم" و "بی قیمت نخریم" 30 واحد متخلف گران فروشی و عدم درج قیمت پلمب شد.

امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در گفت  و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این دو پویش مردمی توسط رسانه‌هایی همچون خراسان و شهر آرا با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف ایجاد شد.

او تصریح کرد: با ایجاد این دو پویش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از مناطق مختلف مشهد انجام شد و بیشتر بازدید‌ها از پاساژ‌هایی که تجمع واحد‌های صنفی دارند انجام می شود.

دلداری افزود: در پی بازدید‌های انجام شده چنانچه قیمت بر روی کالا درج نشده باشد و یا گران فروشی آن واحد محرز شده باشد ابتدا به صورت ارشادی و با فرصت ۴۸ ساعته به آن واحد صنفی تذکر داده می‌شود در صورت عدم اصلاح، آن واحد پلمب می‌شود.
 

"گران نخریم"


مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این پویش هم به صورت مردمی در حال اجراست این بار فروشندگان متخلف و گران فروش از سوی مشتریان خود تحریم می‌شوند.

او تصریح کرد: با این پویش ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

دلداری افزود: لذا از مردم انتظار داریم در این پویش‌ها شزرک کنند و خود عامل ثبات قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی هر نوع کالایی باشند.

"ارزان بفروشیم"

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بار این پویش از طرف مالکان واحد‌های صنفی ایجاد شد که در پی آن فروشندگان واحد‌های صنفی با حداقل سود ممکن کالا را به دست مشتریان برسانند.

دلداری افزود: در این پویش فروشندگان سعی دارند تا کالای خود را با سود حداقلی که متضرر نشوند و از طرفی مصرف کنندگان، کالای مورد نظر خود را ارزان بخرند.

او تصریح کرد: در این اقدام خود جوش، اتحادیه گوشت گوسفندی و دامی پیش قدم شده است و در سطح شهر ۲۵ واحد صنفی را معرفی کرده است که کشتاردام با حداقل سود و به صورت ارزان به دست مصرف کننده برسد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: اتحادیه بار فروشان هم در این پویش عرضه مستقیم میوه به ویژه سیب زمینی و پیاز را به راه انداخته است که بدون واسطه به دست مشتری برسد.

دلداری افزود: هدف از این پویش‌ها مشارکت خود مردم است و مردم باید خودشان با یک تصمیم دسته جمعی ثبات قیمت‌ها را در دست بگیرند.
او تصریح کرد: مردم در صورت تخلفات گران فروشی می‌توانند با شماره ۱۲۴ و یا ۳۱۷۳۰ و یا با شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیام حاصل بفرمایند.

انتهای پیام//ف. غ
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.