سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز شانزدهم آذر ماه ۹۸؛

از حریق یک باب مغازه مبلمان فروشی تا دستگیری چهارسارق سابقه دار

مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم آذرسال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  شنبه شانزدهم آذر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک باب مغازه مبلمان فروشی امروز دچار حریق شد

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: حریق یک باب مغازه مبلمان فروشی به آدرس بلوار دهداری مبلمان بین الملل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء و امدادی را آغاز نمودند.

 او ادامه داد:خوشبختانه با سرعت عمل بالا آتش نشانان حریق در مرحله اول اطفاء شد و از خسارات جبران ناپذیر جلو گیری شد.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود: علت حادثه در دست بررسی میباشد .

دستگیری ۴ سارق سابقه‌دار پرشیا سوار

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو توسط اعضای یک باند پرشیا سوار با پلاک جعلی در آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: بر همین اساس مأموران کلانتری ۱۳ قدس  با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی همچنین تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، توانستند کمتر از ۴۸ ساعت محل اختفاء مجرمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی این باند ۴ نفره سارقان سابقه‌دار را متلاشی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد:از مخفیگاه‌های متهمان ۲ دستگاه دوچرخه متعلق به مالباختگان، ۴ دستگاه گوشی موبایل، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه اتوبخار، یک دستگاه دی وی و تعدادی مدارک هویتی کشف و ضبط و خودرو سارقان نیز توقیف شد.

تقی زاده تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار که به شکل باندی دست به سرقت می زدند در بازجویی‌های پلیسی به ۱۶ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

به گفته او متهمان پس از تشکیل پرونده، از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.