سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان خراسان جنوبی قهرمان دارت کشور

بانوان خراسان جنوبی عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره رقابت‌های دارت قهرمانی کشور در یاسوج را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان بزرگسال به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان کهکیلویه و بویر احمد و با حضور ۲۵ تیم از ۲۳ استان کشور در شهریاسوج برگزار شد.

این رقابت‌ها در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی چهار نفره و دیروز و امروز جمعه ۱۵ آذر در سالن ۹ دی مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد یاسوج برگزار شد.

رییس انجمن دارت کشور در حاشیه فینال این مسابقات گفت: مسابقات دارت بانوان قهرمانی کشور با شرکت ۲۵ تیم و ۱۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

کامبیز ایوب زاده افزود: در نهایت در بخش مسابقات تیمی چهار نفره تیم اردبیل مقام اول، تیم سمنان مقام دوم و تیم‌های خراسان جنوبی و تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

ایوب زاده اضافه کرد: در مسابقات دوبل خراسان جنوبی مقام اول، مرکزی دوم و سمنان و اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

او ادامه داد: در مسابقات انفرادی هم خانم رجبی از خراسان جنوبی مقام اول و لشکری از سمنان مقام دوم، خانم کیانوش از خراسان جنوبی و خانم مولوی از اردبیل به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رییس انجمن دارت کشور افزود: چهار نفر برتر انفرادی این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در این رقابت‌ها کهکیلویه و بویر احمد (دوتیم)، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مرکزی، سمنان، فارس، هرمزگان، مازندران، تهران (دوتیم)، اصفهان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کردستان، همدان، قزوین، اردبیل، کرمان، منطقه آزاد اروند، ایلام و چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

انتهای پیام/غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.