سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تأمین مسکن در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تأمین مسکن از امروز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی تأمین مسکن در استان از امروز شنبه ۱۶ آذر ۹۸ ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۸ آذرماه ادامه دارد.

او افزود: ثبت نام تنها از طریق سامانه tem.mrud.ir امکان پذیر خواهد بود.

حسینی اضافه کرد: متأهل بودن، فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه دار و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر از شرایط متقاضیان ثبت نام در این طرح است.

او ادامه داد: توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن به غیر از تسهیلات بانک و امکان سپرده گذاری ۳۰۰ میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی، از دیگر شرط‌های ثبت نام است.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری کفت: زنان خود سرپرست نیز باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشند تا بتوانند دراین طرح نام نویسی کنند.

حسینی میزان تسهیلات طرح اقدام ملی را ۷۵۰ میلیون ریال و نرخ سود باز پرداخت آن را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت: دراین طرح دوره ساخت خانه‌ها حداکثر دو سال است و بعد از آن پرداخت اقساط با دوره زمانی باز پرداخت حدود ۱۰ سال شروع می‌شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مسکن ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمدعسکری
۰۰:۰۷ ۱۱ تير ۱۳۹۹
ممنون
عباس
۲۱:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
من تا رفتم گفتند ظرفیت پر شد این چی بود اخه
رضا
۰۸:۵۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا این چه طرح مسکن ملی بود من رفتم تو کافی نت میگه آقا من از صبح تا حالا یک نفر موفق شدم ثبت نام کنم