سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تجربیات معلمان موفق ابتدایی در مجلات رشد کشوری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: تجربیات معلمان موفق استان در مجلات رشد کشوری ثبت خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   ناهید فضلی  معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه  گفت: امروزه عدالت آموزشی یکی از مهم‌ترین مباحث در رابطه با آموزش و تربیت دانش‌آموزان است که امیدواریم همه تلاش کنند به این مهم دست یابیم و در این راستا در استان کرمانشاه رسیدگی به مناطق محروم و مرزی اولویت برنامه‌های دوره‌ی ابتدایی است.

معاون آموزش ابتدایی استان  گفت: در سایه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پرچم سه رنگ آن که نشان از شادابی، سرزندگی، امنیت و خون شهدای عزیزمان است، معلمان این روستا توانسته‌اند کیفیت بخشی در دوره‌ی ابتدایی را رقم بزنند که به‌عنوان تجربه‌ای ماندگار در مجله رشد معلم کشور ثبت می‌گردد و این اتفاق مهم در سایه‌ی تلاش اولیای فهیم و با فرهنگ و معلمان پر تلاش صورت گرفته است.

او در جمع دانش‌آموزان روستای هانی گرمله، واقع در منطقه مرزی نوسود بیان کرد: شعار امسال آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مهر کمال طرح سوال بود که امیدواریم در این راستا دانش‌آموزانی پرسشگر و محقق و پژوهشگر تربیت کنیم که بتوانند کنجکاوانه و با حمایت معلم، اولیا و حضور در گروه‌های کلاسی و استفاده از منابع علمی و کتابخانه‌ها پاسخ پرسش‌های خود را بیابند و بتوانند آینده این مرز و بوم را رقم بزنند.

فضلی همچنین در مدرسه روستای لاران‌سفلی باینگان حضور یافت و از اتاق بازی و پارک کودک این روستا بازدید به‌عمل آورد و ضمن تشکر از مردم فهیم و دهیار روستا و راهبران آموزشی که در این روستا با همکاری و همیاری در راستای کیفیت بخشی به دوره‌ی ابتدایی و جذب کودکان پیش‌دبستانی تلاش نموده‌اند، تشکر به‌عمل آورد و با دانش‌آموزان گفتگو کرد و با حضور در اتاق بازی کودکان در شادی آن‌ها سهیم شد.

او خطاب به آموزگاران، مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی مناطق تحت بازدید گفت: با ایده‌های جدید آموزشی خود در جهت کشف و پرورش استعداد‌ها و پتانسیل‌های دانش‌آموزان کوشش کنند و دانش‌آموزانی خلاق و مهارت محور پرورش دهند.

ناهید فضلی گفت: چه بسا خلاقیت و نوآوری‌های ساده دانش‌آموزان منجر به کشف ایده‌های نو در کودکان گردد.

او اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هم‌اندیشی راهبران آموزشی با آموزگاران و دست اندرکاران امر آموزش بتوان در غنی‌سازی و رفع مشکلات دانش‌آموزان قدمی اساسی برداشت، همین همدلی باعث شده در روستای هانی‌گرمله نوسود، برف آباد اسلام آباد غرب و لاران باینگان که مورد بازدید قرار گرفت، آموزگاران به زیباترین شکل بهترین محیط یادگیری را برای کودکان فراهم کرده و افتخار آفریدند که این تجربه خوب آنان در مجلات رشد کشوری ثبت خواهد شد.

او بیان کرد: با تعدادی از دانش‌آموزان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان به ثبت تجربیات موفق معلمان مدارس ابتدایی پرداختند و  این دستاورد‌ها در مجلات رشد معلم کشوری در زمستان ۹۸ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.