سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باعث تأسف است که بعد از برجام دوباره صحبت از مذاکره می‌شود

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت:برجام چه سودی برای ملت ایران داشته است، بعد از گذشت شش سال برای سرپوش گذاشتن از عملکرد، دولت ناگریز دست به دامان برجام شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدامین احمدی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان امروزدر سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار داشت: افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در روز‌های اخیر مسئله بسیار مهمی بوده است، در پی بی‌تدبیری مسؤولان عده‌ای آشوبگر از اعتراضات مردم سوء استفاده و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان افزود: این اتفاقات هزینه‌های زیادی برای مردم به دنبال داشته است، چه کسی باید پاسخگوی خسارت‌ها باشد؛ البته این آشوب‌ها با درایت مقام معظم رهبری و با بصیرت مردم انقلابی نتیجه نداد و دشمنان به اهداف شومشان نرسیدند.

او تصریح کرد: این طرح در مرحله اجرا عیوبی داشت، عدم اطلاع‌رسانی به مردم، عدم آمادگی فضای عمومی جامعه برای اجرای این طرح، عدم برآورد هزینه ناشی از این کار، آگاه نبودن مسؤولان کشور در سطوح مختلف در خصوص شیوه اجرای این طرح، نظر نداشتن شرایط امنیتی منطقه و عدم ارائه ساز و کار‌های اجرایی لازم برای جلوگیری از گرانی افسار گسیخته از جمله آن‌ها بود.

احمدی همچنین بیان داشت: چرا دولت با مردم شفاف نبود؟ مگر بنزین دو نرخی را فساد آور نمی‌دانستند؟ چرا بعد از گذشت ۶ سال دوباره این طرح اجرا شود؟ ناامنی بدترین بلایی است که می‌تواند علیه مردم ایجاد شود، زندگی روز مره مردم دچار اختلال می‌شود، اما رهبر انقلاب به درستی فتنه را تشخیص دادند و به درستی راه مردم را روشن کردند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان این‌که مطالبات به حق مردم در خصوص مسائل اقتصادی وجود دارد، گفت: مسؤولان باید به این مطالبات رسیدگی کنند، این وظیفه شرعی و قانونی آن‌هاست، زندگی اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل شده است، با وجود این تورم کارگر ساده چگونه باید از پس هزینه‌ها بر بیاید؛ در حاشیه شهر اصفهان خانواده‌هایی هستند که وضع مالی بسیار ضعیفی دارند و توانایی اینکه در هفته دو وعده غذای گرم بخورند ندارد.

او در ادامه عنوان داشت: مسؤولان قدر مردم فهیم را بدانند و بیشتر از پیش برای حل این مشکلات تلاش کنند، البته دانشجویان شروع به حرکت کردند و پرچمدار این حرکت بسیجیان هستند.

احمدی همچنین گفت: باعث تأسف است که بعد از برجام دوباره صحبت از مذاکره می‌شود، در این چند سال که مذاکرات شد به کجا رسیدیم؟ برجام چه سودی برای ملت ایران داشته است، بعد از گذشت شش سال برای سرپوش گذاشتن از عملکرد، دولت ناگریز دست به دامان برجام شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: بهتر است برای حل مشکلات نیروی جوان و متخصص استفاده شود، باید از تجربیات گذشته درس بگیریم و نگذاریم این اتفاقات دوباره رخ دهد؛ یکی از بدترین مشکلات تولید و پیشرفت اقتصاد کشور بازار‌های غیرمولد موازی است، سرمایه‌ای که باید از بخش تولید به کار گرفته شود در بازار‌های غیر سرمایه‌گذاری می‌شود.

او در پایان ابراز امیدواری کرد: روز دانشجو را در پیش داریم و از استاندارد اصفهان دعوت می‌کنیم که در دانشگاه حضور پیدا کند و به سؤالات دانشجویان پاسخ دهد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: برجام ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.