سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت نمره فوق‌العاده دوربین سلفی هوآوی Nova 6 5G

در جدیدترین بررسی انجام شده دوربین سلفی گوشی هوآوی Nova 6 5G موفق به امتیاز بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هوآوی در چین نوآ ۶ 5G را معرفی کرد. این تلفن هوشمند دارای دو دوربین در بخش جلویی خود است که درون یک حفره درون نمایشگر قرار گرفته‌اند؛ درست مانند گوشی هوآوی V30. یکی از سایت‌های خبری فناوری توانسته به این گوشی دسترسی پیدا کرده و از دوربین سلفی آن استفاده کند.

صد امتیاز برای دوربین جلویی گوشی Nova 6 5G

این سایت پس از انجام چند آزمایش و ثبت تصاویر سلفی در شرایط مختلف دوربین جلویی گوشی Nova 6 5G را بهترین نمونه موجود در بازار دانسته است. دوربین سلفی این گوشی که موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ شده توانسته است گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G را که نمره ۹۹ را کسب کرده کنار بزند.

مشخصات دوربین گوشی  Nova 6 5G

گوشی جدید هوآوی دارای دو دوربین است که یکی از آن‌ها اصلی و دیگری لنز اولترا واید است. شوتر اصلی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دارای سنسوری با دیافراگم f/2.2 است. در کنار آن یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی نیز وجود دارد تا ترکیب قدرتمندی را تشکیل دهد.

در ادامه دو سلفی ثبت شده توسط دوربین این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: رشد سامسونگ، هوآوی و شیائومی و کاهش فروش اپل و نوکیا در بازار سه ماهه گذشته اروپا


به لطف وجود فرایند بهبود یافته HDR در گوشی جدید هوآوی، این ترکیب می‌تواند تقریبا در همه شرایط اکسپوژر بی‌نظیری ارائه دهد. دامنه گسترده پویایی نیز در آن وجود دارد که امکان عکس گرفتن در شرایط نامناسب را فراهم می‌کند، رنگ‌ها زیبا هستند و تراز سفیدی (White Balance) دقیق است.

نکته مهم این است که دوربین Nova 6 5G برخلاف Nova 6 معمولی با فوکوس ثابت دارای PDAF است، که به شما امکان می‌دهد از فاصله نزدیک به ۲-۳ متر (هنگامی که گوشی روی یک مونوپاد قرار دارد) از تصاویر با فوکوس خوب عکس بگیرید.

البته اکسپوژر ارائه شده توسط نوآ ۶ 5G کمی کمتر از هوآوی Mate 30 pro قابل اعتماد است و دوربین گاهی اوقات تن رنگ پوست را اشتباه تشخیص می‌دهد. با این حال، HDR آن توسط این سایت بسیار عالی اعلام شده و حالت بوکه نیز مورد تحسین قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.