سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال در حوزه فضای مجازی لازمه حفظ امنیت

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: با توجه به سوء استفاده دشمن از فضای مجازی کشور و ایجاد فساد در جامعه، لازم است در این حوزه مستقل شویم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: با توجه به سوء استفاده دشمن از فضای مجازی در مواقع حساس و فعالیت های ضد امنیتی، لازم است در این حوزه مستقل شویم.

او در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: باید ظرفیت ایجاد شده برای پیامرسان‌های خارجی به پیام رسان‌های داخلی منتقل شود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با تبریک روز دانشجو افزود: دانشجویان نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور دارند و در همه مراحل حساس کشور با درایت عمل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به پدیده طلاق در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از این پدیده باید خانواده به محیطی سالم تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نقش جامعه و نظام آموزشی در تربیت انسان را بسیار موثر دانست و خواستار توجه ویژه به این حوزه شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ازدواج‌های تحمیلی را از دیگر دلایل طلاق در جامعه عنوان کرد گفت: خانواده‌ها باید مانع ازدواج‌های اجباری شوند.

امام جمعه بندرعباس افزود: تضاد‌های فرهنگی و عقیدتی بین زوجین نیز عامل مهمی در افزایش طلاق در جامعه است و باید قبل از ازدواج به این موضوع توجه شود.

او گفت: رعایت حقوق شرعی زن و شوهر موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود.

انتهای پیام/ د

تاکید امام جمعه بندرعباس بر حفظ استقلال در فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.