سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری: هواداران به دنبال «این پرسپولیس» بودند

رضا جباری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از عملکرد سرخپوشان در دیدار مقابل ذوب‌آهن پرداخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جباری با اشاره به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در طول ۹۰ دقیقه بازی شاهد رشد فنی بازیکنان بودیم. اکثر بازیکنانی که به نظر می‌رسید دچار افت شده‌اند، خودشان را بار دیگر به اثبات رساندند و باعث رقم خوردن پیروزی تیم بودند.

هافبک اسبق سرخپوشان اضافه کرد: تاکتیکی که گابریل کالدرون برای این بازی انتخاب کرده بود، راضی‌کننده به نظر می‌رسید و باعث شد پرسپولیس با آنالیز مناسبی که از ذوب‌آهن داشت به راحتی حریف را شکست بدهد. در زمان حمله، بازیکنان خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کردند و با پاس‌های سالم موقعیت گلزنی می‌ساختند. چه بسا اگر شانس هم یار این تیم بود، سرخپوشان بیش از ۳ گل می‌زدند.

جباری در نهایت گفت: طی هفته‌های گذشته از پرسپولیس انتقادات زیادی صورت گرفت، اما هواداران به دنبال این پرسپولیس بودند و دل‌شان می‌خواست تیم محبوب‌شان در زمین بازی با قدرت ظاهر شود و حملات موثری داشته باشد. پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیمی مثل ذوب‌آهن که مهره‌های بسیار خوبی در اختیار دارد، یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود و پرسپولیس باید پس از این پیروزی، پیشرفت فنی و تاکتیکی خود در بازی‌های بعدی را به نمایش بگذارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ذوب آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.