سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم از بتن‌های استاندارد استفاده کنند

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه گفت:مردم نسبت به استفاده از بتن‌های استاندارد جهت افزایش استحکام ساختمان‌ها، افزایش عمر بنا و افزایش مقاومت ساختمان در مقابل حوادث احتمالی استفاده کنند.

قدرت الله شاهین زاده، رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،بیان کرد:گناوه باتوجه به شرایط آب و هوای خاص، از شهرستان‌های مرطوب کشور محسوب می‌شود و عمر متوسط بنا در این شهرستان از متوسط کشور پایین‌تر است.

او افزود: برخی بتن‌های مورد مصرف در ساختمان‌ها غیر استاندارد هستند از مردم درخواست می‌کنم نسبت به استفاده از بتن‌های استاندارد جهت افزایش استحکام ساختمان‌ها، افزایش عمر بنا و افزایش مقاومت ساختمان در مقابل حوادث احتمالی استفاده کنند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه تصریح کرد:این شهرستان یکی از شهرستان‌های توریستی است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و نیاز است که مردم هنگام استفاده از آسانسور به استاندارد بودن آن دقت لازم داشته باشد.

شاهین زاده عنوان گرد:یک کد ده‌رقمی در کابین آسانسور‌هایی که دارای گواهی ایمنی است نوشته شده است افراد می‌توانند با ارسال این کد به سرشماره ۱۰۰۰۱۷۱۵ نسبت به استاندارد بودن آن آسانسور اطمینان حاصل کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: استاندارد ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.