سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان نیاز ویژه (استثنایی) کاشان صاحب مدرسه اختصاصی شدند

نخستین مدرسه دانش‌آموزان نیاز ویژه (استثنایی) کاشان ساخته شده به همیت حاج اسدالله پهلوان فینی همزمان با سالروز جهانی روز معلولان در این شهرستان افتتاح شد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین مقنی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان، در آیین افتتاح مدرسه دانش‌آموزان نیاز ویژه (استثنایی)گفت: مدرسه زنده‌یادان احمد و نواب پهلوان فینی، در زمینی با زیربنای ۸۴۰ مترمربع و مساحت ۲۵۰ مترمربع ساخته شده با ۶ کلاس درس و سالن اجتماعات ساخته شده است.

او با اشاره به هزینه ۶ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال ساخت این مدرسه افزود: ۱۱ مدرسه دانش‌آموزان نیاز ویژه (استثایی) که در آن‌ها ۴۰۰ نفر دانش‌آموز به تحصیل اشتعال دارند وجود دارد که هیچکدام از این واحد‌های آموزشی از استاندارد لازم برای تحصیل این دانش‌آموزان برخوردار نیستند.

به گفته او، هم اکنون برخی دانش‌آموزان نابینا در مدرسه معلولان جسمی و حرکتی تحصیل علم می‌کنند که هنگام زنگ تفریح با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان رفت و آمد دانش‌آموزان نیاز ویژه را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: نزدیک به ۳۰ درصد این هزینه را آموزش و پرورش پرداخت می‌کند و بقیه بر عهده والدین دانش‌آموزان است.

مقنی، نبود سالن ورزشی ویژه این دانش‌آموزان را در شهرستان کاشان یادآور شد و گفت: چاره‌اندیشی از سوی خیران مدرسه‌ساز را برای برطرف این مشکل خواستار شد.

او، همچنین با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید نیاز به امنیت و محبت این دانش‌آموزان فراموش شود، تصریح کرد: این دانش‌آموزان نیاز ویژه به تایید و مورد احترام واقع شدن دارند.

آیین افتتاح نخستین مدرسه دانش‌آموزان نیاز ویژه (استثنایی) کاشان ساخته شده به همیت حاج اسدالله پهلوان فینی همزمان با سالروز جهانی روز معلولان با حضور جمعی از مسوولان در آیینی در این شهرستان بهره برداری شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.