سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

مسابقات وودبال قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی در کرمان با قهرمانی میزبان در هر دو بخش آقایان و بانوان پایان یافت.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در حاشیه  مراسم اختتامیه این رقابت ها که در هتل پارس کرمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در این مسابقات شاهد کیفیت فنی بسیار خوبی از بازیکنان بودیم.

او با اعلام اینکه برگزیدگان و منتخبان این مسابقات شاکله تیم ملی وودبال را شکل خواهند داد، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اردو‌های ملی، تیم منتخب ایران را برای حضور در بازی‌های ساحلی آسیا در ۲۰۲۰ چین آماده کنیم.
عزیزی افزود: هیئت گلف استان کرمان، اخیراً جهش بسیار خوبی در رشته‌های گوناگون زیر نظر فدراسیون گلف داشته و جایگاه این هیئت در رشته وودبال در کشور بهبود پیدا کرده و تقویت شده است.

او با اعلام اینکه رشته ورزشی وودبال در ۱۵ استان کشور فعال است و در دنیا جایگاه بسیار خوبی را داریم، تصریح کرد: نایب رئیسی آسیا و همچنین داوران بین المللی را در این رشته ورزشی داریم که سال گذشته فینال مسابقات آسیایی را قضاوت کردند.  

محمد مهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: وضعیت وودبال ایران طی پنج سال اخیر رشد نسبتاً خوبی داشته که باید زیرساخت‌های آن احداث شود.

او به حمایت مسئولان از این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: به دلیل سطح مدال‌آوری این رشته و ارزش و اهمیتی که این رشته ورزشی در شورای ملی المپیک آسیا دارد، نیازمند توجه ویژه‌تر مسئولان ورزشیست.

محسن فرازمند، رئیس هیئت گلف استان کرمان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات وودبال قهرمانی کشور در رده سنی آزاد در ۲ بخش آقایان و بانوان با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم از استان‌های کرمان، تهران، گلستان، همدان، قم، فارس، سمنان و اردبیل به میزبانی کرمان به مدت سه روز در پارک شهید فرح رو برگزارشد.

او افزود: در پایان این رقابت ها، در بخش تیمی آقایان، تیم‌های کرمان، سمنان و گلستان بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

فرازمند تصریح کرد: در بخش تیمی بانوان نیز کرمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم‌های تهران و فارس نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

او به نتایج بخش انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در بخش انفرادی آقایان، محمد کریمی فخر، مرتضی دامغانی و رضا عزیز زاده هر سه از کرمان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

فرازمند افزود: در بخش انفرادی بانوان نیز نسرین عبداللهی از کرمان، فاطمه محمدی از قم و ام البنین شیخ حسینی از کرمان اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.