سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراماچونی در نشست خبری پس از بازی برابر شهرخودرو:

۷۰ دقیقه سوار بر بازی بودیم/ باید ذهنیت پیروزی و گلزنی را در میان بازیکنانم جا بیندازم

سرمربی استقلال گفت: تلاش می‌کنم این ذهنیت را در بازیکنانم به وجود بیاورم که همیشه برای گلزنی و پیروزی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم که بازی سختی برابر شهرخودرو داریم و شهرخودرو از معدود تیم‌هایی بود که استقلال در فصل گذشته نتوانسته بود شکست دهد و تیمی است که رو در رو بازی می‌کند یعنی همان گونه که ما می‌خواهیم حریفانمان بازی کنند. تیم حریف در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی برای ما مشکل ساز شد، اما و با ۲، ۳ بازیکن به عمق دفاع ما حمله کرد. با ریگی و دانشور صحبت کردم و توانستیم آن بخش را پوشش دهیم. در ۷۰ دقیقه بعدی بازی کنترل بازی را در اختیار داشتیم و برخلاف حریف موقعیت‌های خوبی داشتیم. به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبی که در این بازی داشتند تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید: حیدری: هیچ تیمی نمی‌تواند استقلال را متوقف کند/ این تیم به راحتی قهرمان می‌شود


استراماچونی افزود: استقلال این بازی را به خوبی مدیریت کرد، زیرا اجازه ندادیم شهرخودرو فوتبالی که همیشه بازی می‌کند را ارائه دهد و ما تمام بازی سازان این تیم را از کار انداختیم. فکر می‌کنم فقط قائدی ۳ موقعیت خوب گلزنی برابر رحمتی داشت.

سرمربی استقلال درباره تعویض نشدن دانشگر با وجود مصدومیتش گفت: در اواخر بازی دانشگر دچار ضرب دیدگی شد، اما فاصله کمی با نیمکت داشت و به من گفت دردش در آن حد نیست و می‌تواند به بازی ادامه دهد، بنابراین دلیلی نداشت او را تعویض کنم.

استراماچونی در واکنش به گل‌هایی که استقلال در دقایق آخر دریافت می‌کند گفت: قبول دارم که در این زمینه مشکل داریم و در حال حاضر مشغول کار کردن روی این مشکل هستیم، اما ابتدا  باید ذهنیت پیروزی را در تیمم تقویت کنم. گاهی اوقات در دقایق آخر بازیکنان دچار یکسری ترس‌های بدون کنترل می‌شوند، اما این موضوعی است که من روی آن کار می‌کنم. تیم‌هایی که به بردن عادت دارند، در دقایق آخر بهتر می‌توانند بازی را مدیریت کنند. در حال حاضر تلاش می‌کنم این ذهنیت را در بازیکنانم به وجود بیاورم که همیشه برای گلزنی و پیروزی تلاش کنند و به همین دلیل همیشه ۲ مهاجم در زمین نگه می‌دارم. امروز هم ۳ تعویض کردم که دشتی، رضاوند و ریگی هر ۳ بازیکنان هجومی هستند تا بتتوانم این ذهنیت را در میان بازیکنان جا بیندازم که به گلزنی ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: برهانی: مطمئنم که استقلال قهرمان می‌شود/ باشگاه باید مالیات من را پرداخت کند


سرمربی ایتالیایی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کرد با وجود نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل این تیم به صدر جدول نزدیک شود گفت: اول از همه از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم، زیرا از همان روز اول من را همراهی می‌کنند و با شروع بدی که داشتیم ممکن بود برخی بازیکنان اعتماد به نفسشان را از دست بدهند، بنابراین تشکر خاص من برای این بازی از بازیکنانم است. ما امتیازات زیادی را در وقت‌های اضافه از دست دادیم که گاهی اوقات مانند بازی با ماشین سازی سزاوار باخت بودیم، اما گاهی اوقات حقمان برد بود و بدشانس بودیم و اگر آن امتیازات را از دست نمی‌دادیم، اکنون در جدول شرایط خیلی بهتری داشتیم.  

او افزود: می‌خوام از شیخ دیاباته تشکر کنم، زیرا خیلی از بازیکنان در چنین شرایطی بازی نمی‌کنند، اما او به من گفت تحت هر شرایطی می‌خواهد بازی کند. بعد از بازی هم درد زیادی داشت و باید از پزشکان تیم تشکر ویژه‌ای کنم که شما آن‌ها را در صحنه نمی‌بینید، اما آن‌ها خیلی جدی و پرتلاش برای استقلال کار می‌کنند.  

انتهای پیام/ 

اظهارات استراماچونی پس از برد تیمش برابر شهر خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجید
۲۲:۲۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
تشکر از هواداران استقلال، که هیچ وقت تیم رو تنها نمیذارن