سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: هیچ تیمی نمی‌تواند استقلال را متوقف کند/ این تیم به راحتی قهرمان می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: گاهی اوقات برخی‌ها اجازه نمی‌دهند تیم بالا بیاید، اما دیکر کسی نمی‌تواند این استقلال  را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خسرو حیدری پیشکسوت استقلال پس از بازی این تیم برابر شهرخودرو گفت: از همان زمانی که دربی را باختیم به این تیم امیدوار بودم و می‌دانستم که استقلال به روز‌های خوبش بازمی گردد. در سال ۸۷ با همین سیستم توانستیم قهرمان شویم.  به اعتقاد من استراماچونی تفکراتش را به خوبی در تیم جا انداخته است و دیگر هیچ  تیمی نمی‌تواند جلوی استقلال را بگیرد.


بیشتر بخوانید: دیاباته محروم شد


حیدری با تمجید از هواداران استقلال گفت: از هواداران ممنونم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ورزشگاه را پر کردند. هواداران در بازی امروز نشان دادند که اگر تیم خوب بازی کند پشت تیم هستند. زمانی که دربی را واگذار کردیم هواداران خیلی ناراحت بودند و به شخصه از آن‌ها عذرخواهی کردم.

کاپیتان سابق  استقلال افزود: استراماچونی برای تیم زحمت می‌کشد و در نیم فصل باید بازیکنان موردنظر او جذب شوند. گاهی اوقات برخی‌ها اجازه نمی‌دهند تیم بالا بیاید، اما دیکر کسی نمی‌تواند این استقلال  را متوقف کند و من فکر می‌کنم این تیم می‌تواند به راحتی قهرمان شود.  

انتهای پیام/ 

اظهارات خسرو حیدری پس از پیروزی استقلال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.