سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مشهد؛

افتتاح سامانه‌های مدیریت داده در دانشگاه فردوسی

چهار سامانه هوشمند اداری، مدیریتی و اطلاعاتی با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمهرداد رئیس‌زاده رئیس دفتر پروژه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه فردوسی مشهد، گفت: سامانه مدیریت اطلاعات گردشگری دانشگاه، سامانه مدیریت هوشمند زیرساخت‌های دانشگاه فردوسی، سامانه بیمه تکمیلی و سامانه امور قرارداد‌ها و مناقصات این دانشگاه سامانه‌هایی هستند که امروز با حضور وزیر علوم به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: اجرای این طرح‌ها از جمله سامانه مدیریت هوشمند زیرساخت‌ها و تاسیسات دانشگاه ۲ سال طول کشید، اما جمع آوری داده‌های آن‌ها روند ۱۰ ساله داشته است و همچنان در حال دریافت و افزودن اطلاعات مختلف به این سامانه‌ها هستیم.

رئیس دفتر پروژه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه فردوسی مشهد سامانه‌های یاد شده را بومی دانشگاه فردوسی عنوان کرد و گفت: همه اطلاعات از جمله حمل و نقل، شبکه‌های آب، برق، تلفن و پوشش گیاهی و جانوری محیط دانشگاه فردوسی به صورت لایه لایه در این سامانه‌ها قرار داده شده و می‌توان با راه‌اندازی یک نرم افزار موبایلی این داده‌ها را در اختیار دانشجویان بویژه دانشجویان خارجی قرار داد.

انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.