سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین:

خانه تاریخی آگهی شده در قزوین، مرمت می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: خانه تاریخی که آگهی فروش آن در یکی از سایت‌های فروش آنلاین منتشر شد، مرمت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به دنبال انتشار آگهی فروش یک خانه تاریخی در یکی از سایت‌های فروش آنلاین از این ملک بازدید و مشخص شد این بنای تاریخی که در بخشی از بافت تاریخی شهر قزوین واقع شده، تا چند سال گذشته که بزرگ خانواده در قید حیات بود قابل سکونت بوده است و خانواده تمایل زیادی به حفظ این بنا دارند.

خزائلی افزود: آگهی فروش طبق گفته مالک به قصد فروش ملک نبوده بلکه برای کسب آگاهی در خصوص ارزش بهای ملک مورد نظر منتشر شده است.

او افزود: در خصوص جمله قید شده در آگهی با عنوان تراکم سه طبقه هم همانطور که در عکس‌ها مشخص است در خانه‌های همجوار این پلاک در سال‌های گذشته اقدام به ساخت ساختمان‌های سه طبقه شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: بسته‌های تشویقی وزارت میراث فرهنگی اعم از مرمت‌های مشارکتی و تسهیلات مرمت بنا‌های تاریخی که وزیر محترم تاکید زیادی بر آن دارند، برای مالک خانه تشریح شد که مورد استقبال او قرار گرفت و مقرر شد تا با بر گزاری جلسات بیشتر، این بنای تاریخی با همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مرمت و حفظ شود.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.