سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: ملی حفاری از تیم‌های ریشه دار در فوتسال ایران است

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: ملی حفاری از تیم‌های ریشه دار در فوتسال ایران بوده و همیشه هم جزء ۵ تیم اول لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره بازی امروز این تیم در برابر ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های معوفه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و روی نقاط قوت و ضعف ملی حفاری اهواز بسیار کار کردیم و امیدوارم که بازیکنانم در شرایط خوبی قرار داشته باشند تا بتوانیم با انجام یک بازی خوب و تماشاگر پسند ۳ امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم.

او درباره تیم فوتسال ملی حفاری اهواز هم گفت: ملی حفاری از تیم‌های ریشه دار در فوتسال ایران است و همچنین در لیگ برتر همیشه جزء ۵ تیم اول رقابت‌ها به شمار می‌رود؛ و با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که بازی امروز ما برابر این تیم یک دیدار بسیار سخت و دشواری خواهد بود.

داورزنی سرمربی ستارگان ورامین همچنین درباره محرومان و مصدومان این تیم در بازی امروز هم گفت: ما امروز محمد طاهری و صابر رهنما را به علت محرومیت و مسلم رستمی‌ها را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، اما سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم که با یک بازی خوب و دیدنی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازی ۲ تیم ستارگان ورامین و ملی حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، امروز از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.