وی با بیان اینکه تهویه و فن قطارها نسبت به ۱۲ ماه سال و همچنین نسبت به هوای بیرون و هوای درون قطار کار میکنند، افزود: سیستم تهویه مترو در ایستگاههای زیرزمینی سیستم تهویه مکانیکی است که دارای تجهیزات لازم جهت تهویه هوا میباشد و در سالنهای تهویه ایستگاه و سالنهای تهویه تونل که جنب سالنهای تهویه ایستگاه ساخته شده اند نصب شده است.
نوبخت با تاکید بر اینکه ایرواشر در سیستم تهویه مترو برای خنک کردن هوا مورد استفاده قرار میگیرد، تصریح کرد:این سیستمها اتوماتیک بوده و خاموش کردن آنها از سوی مسئولان مترو صحت ندارد.
منبع: میزان
انتهای پیام/