معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه باید ذره ذره زندگی مردم بهتر شود، افزود: یکی از اقدامهای مناسب مدیریت شهری با احداث این زیرگذر کاهش ۱۵ دقیقهای زمان تردد و ترافیک است.
جوادی یگانه ادامه داد: پروژه زیرگذر گیشا و استاد معین نیز ارزیابیهای اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی را دارد و در مورد زیرگذر استاد معین باید بگویم به دلیل آن که این پروژه قدیمیتر از زیرگذر گیشا است، پیوست فرهنگی و اجتماعی آن در گذشته تهیه شده است.
او در توضیح ایجاد پلازا بر روی زیرگذر گیشا، گفت: موضوع پلازای زیرگذر گیشا در دو حوزه معماری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران بررسی و پس از انجام نظرسنجیها اجرا میشود و باید به شهروندان بگویم پرسشنامههایی تهیه شده است و بر اساس سوالهای تلفنی نظر شهروندان را در حوزه بهبود شرایط در محله گیشا را جویا میشویم.
بیشتر بخوانید: دست و پنجه نرم کردن ۴۰ ساله محله گیشا با ترافیک/ صبوری: به دنبال بازگرداندن آرامش به محله گیشا هستیم
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری تهران پروژهای وجود دارد که به دلیل نداشتن پیوست فرهنگی و اجتماعی از ادامه عملیات آن جلوگیری شود، گفت: در پایتخت پروژههای زیادی در حال اجراست، اما پروژهای نداریم که به دلیل نداشتن پیوست فرهنگی و اجتماعی متوقف شده باشد.
جوادی یگانه با اشاره به صرف زمان بیش از ۵ سال برای احداث زیرگذر استاد معین، گفت: به دلیل ساخت یک پل نباید زندگی مردم ۵ سال مختل شود و رویکرد شهرداری تهران این است که شهر را از خودرو بگیرد و به عابران تحویل دهد.
او با اشاره به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا، گفت: ما بر روی پیوستهای اجتماعی طرح کنترل کاهش آلودگی هوا بررسیهای بسیاری انجام دادیم و به صورت جدی پیگیر برخی از پیوستهای آن هستیم.
انتهای پیام/