سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات معجزه آسای کودک 5 ساله از داخل داکت آپارتمان در سنندج

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بر اثر بی‌احتیاطی، کودک 5 ساله به داخل کانال تهویه هوای آپارتمان 5 طبقه در بهاران سنندج سقوط کرد که با تلاش تیم عملیاتی این سازمان نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: روز گذشته پسر پنج ساله‌ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بودند که بر اثر بی‌احتیاطی به داخل گودال داکت آپارتمان 5 طبقه سقوط کرد.

وی افزود: پس از دریافت خبر از سامانه 125 از ایستگاه مرکزی دو دستگاه خودرو سنگین و 9 نفر آتش‌نشان برای نجات کودک به محل اعزام شدند.

زندی اضافه کرد: بعد از گرفتن پیام صوتی از کودک و صحبت کردن با او آتش‌نشانان متوجه شدند که کودک سالم است و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از نجات معجزه آسای این کودک 5 ساله خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش تیم عملیاتی این سازمان این کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از داخل گودال داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.