سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین
امنیت، گفت: با توجه به
فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با
پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.
او افزود: یک میلیون و ۲۵۵ هزار تماس از ابتدای امسال تاکنون با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که ۴۳ در از این تماسها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.
سرهنگ عارف نژاد گفت: ۴۷ در صد از این تماسها برای دریافت
مشاوره و راهنمایی از پلیس و ۱۰ درصد دیگر از این تماسها غیر قابل رسیدگی بوده است.
او از رضایتمندی ۹۲ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و افزود: میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی، چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان، خواست: با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق
حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع شود.
انتهای پیام/س