سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

پرواز خرم آباد به مشهد دوباره برقرار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: پرواز خرم آباد - مشهد که از مطالبات مردم این استان بوده دوباره برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده پرواز خرم آباد - مشهد که از مطالبات مردم این استان بوده دوباره برقرار می‌شود.

سید امین قاسمی در جلسه‌ای با مدیر فرودگاه خرم آباد و مسوولین آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار داشت: در راستای هماهنگی میان دفاتر و آژانس‌های مسافرتی، جلساتی با مدیر فرودگاه خرم آباد، برگزار شد که همکاری‌های خوبی در زمینه برای برقراری این پرواز انجام شده است.

او عنوان کرد: آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی استان به منظور استفاده بهینه و راهبردی از این پرواز با ارایه راهکار‌های مناسب باید همکاری مستمر با هم داشته باشند.

مدیر فرودگاه خرم آباد نیز در این نشست بیان کرد: برای این پرواز رایزنی‌هایی با شرکت‌های بزرگ مسافرتی در کشور انجام شده که نتیجه آن همکاری آنان در برقراری پرواز مستقیم از خرم آباد به سمت مشهد و بالعکس است که البته استمرار این پرواز‌ها همیاری و همفکری آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی را نیاز دارد.

علی کاملی گفت: فرودگاه خرم آباد نسبت به گذشته از لحاظ امکانات و وضعیت باند توسعه یافته و قابلیت انجام پرواز‌های داخلی و خارجی را دارد به گونه‌ای که این فرودگاه ظرفیت جابجایی ۶۰۰ هزار مسافر در سال را دارد.

اکنون در هفته ۸ پرواز توسط ایرانویج و ماهان در مسیر تهران خرم آباد و بالعکس انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.