سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه قضایی تخلفات مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیداها را زیر نظر دارد

رئیس امور شوراهای حل اختلاف کشورگفت:دستگاه قضایی با تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات، تخلفات مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیداها را زیر نظر دارد و از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رحمت علی مظفری معاون قضایی رییس قوه قضاییه و رئیس مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور دیروز در نشست شورای اداری فریدونشهر با اشاره به آغاز فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی با تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات، تخلفات مسئولان برگزاری انتخابات و کاندیدا‌ها را زیر نظر دارد و از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌کند.

حجت الاسلام رحمت علی مظفری در ادامه این جلسه افزود: قرار بود ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید، فرصت جدیدی برای کاهش مراجعه مردم به سیستم قضایی در خصوص ادعای مالکیت اشخاص فراهم آورد نه اینکه معطلی اضافه کند.

حجت الاسلام سید مهدی نصیری رییس دادگستری فریدونشهر هم در این نشست با اشاره به نیاز این شهرستان برای راه اندازی دفاتر قضایی گفت: برخی روستا‌ها در این شهرستان به دلیل دوری مسیر و دسترسی نداشتن به خدمات حوزه قضایی، در سختی هستند.

روح الله بهمنی دادستان عمومی و انقلاب فریدونشهر نیز گفت: دادسرای فریدونشهر با کمبود نیروی انسانی و امکانات فیزیکی مواجه هست و شعبه اول دادیاری و اجرای احکام آن، قاضی ندارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.